Aku Konvo USM 2010

Alhamdulillah…konvo juga aku akhirnya…..mula2 ingat tak mau nak pi berkonvo maklumlah dah tua..biasalah kata orang. makin tua makin menjadi…lagipon konvo nie agak merumitkan dan renyah sedikit….nak kena siap itu dan ini…terutama pakaian akademik tu…Haha..cerita pasai pakaian tu aku dpt yg elok sikit drp org lain…maklumlah ada org tlg….. TQ Kak Zie.  Seminggu sebelum konvo pi la cari seluar gelap, kasut gelap, baju kot pulak aku pinjam drp member bini aku..TQ Kak Zura. Tut..tut… bapa mertua aku ngan mak mertua aku pon datang nak tgk aku konvo juga. Hai… datang dari Ipoh tu…maka bertambah lah semangat aku nak berkonvo… pada 5 OGOS 2010 at Dewan Tuanku Syed Putra jam 2.30ptg…  Kepada sesiapa nak tengok rakaman video aku konvo streaming klik kat sini ….Maka dengan itu berkonvo lah aku penat juga dibuatnya sampai demam kami sekeluarga…aku, bini, anak2 dan bapa mertuaku….Sabar jelah…

Namun begitu pengalaman konvo kali nie menarik jugaklah dan akan terpahat dalam memori aku yg tinggal 1G lg…

Syukur kepada Allah S.W.T dan selawat serta salam keatas Nabi junjungan S.A.W

Jutaan terima kasih kepada bini aku Siti Nur Faezah dan anak-anak aku yg banyak berkorban sebelum, semasa dan selepas aku menamatkan pengajian juga pada time aku nak berkonvo dengan menyediakan sebaik mungkin pakaianku, makan minumku dan segala-galanya semoga Allah saja yg dapt membalas jasamu yg tak putus asa terhadapku…

Jutaan terima kasih…buat pensyarah-pensyarah, sahabat-sahabat, cikgu-cikgu, tutor-tutor, RO-RO yg sentiasa memberi tunjuk ajar dan didikan semoga anda semua akan bertambah keberkatan rezeki dan umur yg panjang.

Akhir sekali… kepada sesiapa sahaja yg terlibat secara langsung atau tidak langsung sepanjang pengajian aku di Pusat Pengajian Sains Komputer terima kasih banyak2.


Persiapan dan pendaftaran graduan


School aku


Aku dan anak sulung aku Siti Nur Faqihah


Dewan Tuanku Syed Putra tempat berlangsungnya konvo USM 2010

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s