Teka Bunyi ERA

Menangi wang tunai hanya dengan meneka bunyi misteri yang AZNIL, RAY & HANIFF akan mainkan setiap hari Isnin hingga Jumaat pada jam 6.50 dan 8.20 pagi!

Jadilah pemanggil terpilih untuk meneka bunyi setengah saat tersebut dalam 60saat untuk membawa pulang wang tunai sebanyak RM100!! Jika tiada sesiapa yang dapat meneka bunyi itu dengan betul, wang tunai dan juga bunyi misteri yang sama akan diulangi di segmen hari berikutan sehingga jawapan yang betul diberikan.

Jangan lepaskan peluang ini untuk menangi wang tunai!!    Talian studio : 03 – 9543 3355

Duit teka bunyi ERA kini dah meningkat ke RM17k++ kan hari nie….adehhhh!!!! banyakkkkkkk tu. Ngan duit tu….mcm2 boleh buat….kalau aku yang dapat teka kan best….

Aku dapat teka dah bunyi apa tu….sure jawapan aku betul punya.Tapi..memang susah nak dapat tembus talian.

Pembayang :
Berat – Jinjing – Angkat – Kadang-kadang – Atur – Mahir – Tradisional  = ? (aku tahu and aku pasti jawapannya…..)

Nak dengar bunyi klik kat sini – Oh! jawapanya angklong rupanya dah ada orang jawab tahniah…kepada pemenangnya

One comment on “Teka Bunyi ERA

Leave a Reply

